ארון שירות מעץ

בחצרות רבות בבתים פרטיים או בדירות קרקע, אנחנו יכולים למצוא ארון שירות. בארון זה מאוחסנים כלי עבודה, כלי גינה וציוד אחר אשר אין לו מקום בבית או כזה שנחוץ שיהיה בחצר ולא בפנים הבית. ארון זה בדרך כלל נמצא באזור ספציפי של החצר או הגינה, כך שלא יפריע בעין ובמרחב ומצד שני, שיהיה ניתן לגשת אליו בקלות ולהוציא ממנו דברים כשצריך.

בדרך כלל אנחנו יכולים למצוא 3 סוגים של ארונות שירות. ארון שירות מעץ, ארון שירות מפלסטיק או ארון שירות מברזל. האידיאלי הוא לרכוש ארון שירות מעץ מלא, כפי שנוכל לראות מיד. חשוב לומר לפני כן, מלבד סוג החומר ממנו עשוי הארון, יש לקחת בחשבון גם את גודל הארון והאלמנטים השונים אשר הוא מכיל (מספר הדלתות, אופן הנעילה, האם הוא כולל מגירות או מדפים ועוד פרטים אחרים שיכולים להשפיע על אופי האחסון והשימוש בארון).

 

ארונות ונישות
לחדרי אמבטיה

מגוון סוגים וגדלים | מחירים אטרקטיבים

ארון שירות מעץ

מדוע להשתמש בארון שירות מעץ:

על מנת לענות על שאלה זו, נבחן תחילה, מדוע לא להשתמש בארונות שירות מהחומרים האחרים.
ארון שירות פלסטיק הוא אומנם ארון קל ונוח, ניתן לנייד אותו בצורה יחסית פשוטה ממקום למקום. הבעיה היא, שהוא לא עמיד בכל תנאי מזג אוויר, והעיצוב שלו לא בהכרח מתאים לגינה. אם אנחנו רוצים להעניק לגינה עיצוב כפרי, אינטימי, מיוחד, פלסטיק זה לא החומר בו היינו בוחרים להשתמש.

ארון שירות מברזל הוא אומנם ארון חזק מאוד, אך הוא משרה אווירה לא נעימה. בדרך כלל מדובר על ארונות אשר מתאימים למחסנים מסחריים ופחות לגינה ביתית. מה עוד שעם הזמן הברזל עלול לתפוס קורוזיה ולהיהרס.

לעומת ארונות אלו, ארון שירות מעץ הוא גם עמיד וחזק, גם מעוצב בצורה יפה ומרשימה, וכןן הוא מוסיף נופך אינטימי ומיוחד לגינה, בוודאי אם אנחנו מבקשים להעניק לה עיצוב כפרי ייחודי וססגוני, אפילו אם מדובר בגינה אורבנית. חשוב לציין שניצן למצוא ארון שירות מעץ מלא מסוגים שונים, כמו אורן, אלון, גרשוני ועוד.

אם אתם רוצים לדעת עוד על ארון שירות מעץ, זה הזמן ליצור איתנו קשר. משאלותת בעץ מציעה לכם מגוון רחב של סוגי ארונות לחצר,, ובפרט ארונות מעץ מלא. אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום לקבל הצעות מחיר אטרקטיביות צוות החברה ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת ובכל עניין. פנו אלינו עוד היום במייל או בטלפון. 

מאמרים נוספים
דילוג לתוכן